Netjes opnemen van de telefoon

In deze tijden van digitalisering is persoonlijk contact belangrijker dan ooit in het winnen en vooral ook behouden van je klanten. Het is daarom dan ook ontzettend belangrijk dat je je telefonische bereikbaarheid te allen tijde goed houdt en zorgt dat men jou altijd kan bellen. Het is verleidelijk om te denken dat e-mailen makkelijker is en iets is dat iedereen vandaag de dag doet, maar dat is niet per se zo. Ook in Nederland, waar we veel internetverbindingen hebben, zijn er nog veel mensen die geen internetverbinding tot hun beschikking hebben of willen. Dit zijn vaak oudere mensen, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Dat is natuurlijk nog buiten de groep mensen die gewoon liever de telefoon pakt dan een e-mail stuurt. Als ondernemer is het dus hoe dan ook belangrijk om te zorgen dat je je klanten en je potentiele klanten zo goed mogelijk probeert te bedienen. 

Het lijkt misschien als ondernemer het makkelijkst en het goedkoopst om zelf de telefoon te blijven nemen, maar in de praktijk is dit echt niet altijd de goedkoopste optie. Zelf steeds de telefoon aan moeten nemen kost je namelijk ook veel tijd en als je onderneemt dan weet je natuurlijk ook dat jouw tijd veel geld waard is. Daarom kan het inzetten van een antwoordservice  de juiste optie voor jou als ondernemer zijn. Hiermee neem je jezelf namelijk veel werk uit handen en ondertussen zorgt de antwoordservice telefoonservice ervoor dat jouw bedrijf altijd het bedrijf is dat netjes de telefoon opneemt wanneer er gebeld wordt. Daarbij hoef jij jezelf niet meer de hele werkdag beschikbaar te houden voor de telefoon maar hoeft dit alleen maar wanneer de telefoontjes ook echt specifiek voor jou zijn bedoeld. Dat scheelt natuurlijk ook alweer een hoop tijd en moeite bij het opnemen van de telefoon. 

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl